Tempahan:Kek Karamel-Puan Nurul Shahriza

Order! order!! yup! kali ni tempahan dari Puan Nurul Shahriza.Beliau merupakan jiran se'blok' dengan saya.Disini kami bertemu,dan berkenal.Seorang yg peramah.Kek Karamel kali ni berbeza dgn yg saya buat sebelum² ni.Beliau meminta saya menuliskan "Selamat Harijadi" di atas kek tersebut.Pada mulanya mmg agak takut utk melakukannya.Biasa saya buat kat kek² yg biasa jerr.Tapi kali ini,alhamdulillah,jadi jugak.Tapi agak mencabar,sebab karamel di atas ni licin,jadi susah 'wording' tu nak melekat.
Apa² terima kasih Puan Nurul kerna sudi meng'order' kek yg tidak seberapa ni dari saya.

Sedikit bingksan gambar utk ditatapi....



Happy Birthday Atok!!

0 comments:

Post a Comment

Hubungi

Untuk sebarang pertanyaan/tempahan

Zaina
Contact No. 017-603 2293 WHATSAPP/SMS/CALL

email:koleksiresepizaifa[at]gmail.com


Tempahan perlu dibuat dua(2) hari sebelum penghantaran.

Deposit 50% untuk tempahan.Penghantaran sekitar kawasan Sg Buloh/P.Jaya/Kota Damansara.



Senarai Harga

Senarai Harga Kek & Apam
Klik DISINI

Pembayaran Online

Pembayaran melalui akaun Maybank.
Nombor akaun akan diberikan melalui Whatsapp